W numerze
Magdalena Siwiec, Słowo wstępne
Iwona Puchalska, Improwizacja w perspektywie idei pokrewieństwa sztuk
Anna Opiela, Stendhal i Nerval – między literaturą a muzyką
Andrzej Hejmej, Tekst intermedialny – Arw Stanisława Czycza
Joanna Barska, Clone, czyli Cortázara gry (z) Bachem
Michalina Kmiecik, Pieśni wędrowca Gustawa Mahlera w Miazdze Andrzejewskiego...
Joanna Szewczyk, Pieśń w Baśniach i biografii Hansa Christiana Andersena
Jakub Kornhauser, Gellu Naum: Przewaga kręgów. Kolaż surrealistyczny zamiast poezji
Ewelina Twardoch, Obrazy zaklęte w ruchomych obrazach. O (nieprzelotnym) romansie filmu i malarstwa
Anna Petelenz, Baśń jako niewyczerpane źródło interpretacji filmowych – o nowych wizerunkach Czerwonego Kapturka
Małgorzata Stasiak, Balet w filmie, film w balecie. O inscenizacjach Carmen w reżyserii Carlosa Saury i Matsa Eka
Zuzanna Ossowska, Wesele Igora Strawińskiego jako przestrzeń interferencji sztuk
Anita Bielańska, Między słowem a obrazem. Konformista Alberto Moravii i Bernardo Bertolucciego
Justyna Cierpisz, Literackie inspiracje Tima Burtona
Joanna Malicka, Stopparda zabawy z teatrem i filmem, czyli Rosencranz i Guildenstern w kilku odsłonach
Tomasz Wiśniewski, Postulat ortodoksyjnej dramatologii i co z niego wynika